فروش آمازون Prime Day 2021: بهترین معاملات لپ تاپ برای مراقبت از آن
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

فروش آمازون Prime Day در هند از 26 ژوئیه آغاز می شود و شما می توانید انتظارات زیادی را در انواع مختلف محصولات داشته باشید. ما قبلاً ایده ای در مورد نوع معاملات شما در دسته بندی گوشی های هوشمند به شما ارائه داده ایم و اکنون برخی از لپ تاپ هایی که ارزش آن را دارند که به آنها توجه می کنیم ، برجسته خواهیم شد.
  علاوه بر تلفن های هوشمند ، دوربین ها ، تلویزیون ها و موارد دیگر ، انتظار می رود که بسیاری از معاملات خوب را در مورد لپ تاپ انجام دهیم. آمازون قبلاً تعداد انگشت شماری از لپ تاپ ها را لیست کرده است که با قیمت تخفیف در دسترس خواهند بود ، بنابراین بیایید آنها را بررسی کنیم -

MI NOTEBOOK HORIZON EDITION

Mi NoteBook Horizon Edition شیائومی همچنان یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که می توان با قیمت زیر 60،000 روپیه خریداری کرد. اما به نظر می رسد در زمان فروش Prime Day با قیمت تخفیفی در دسترس باشد. با مشاهده تیزر منتشر شده توسط آمازون ، در صورت خرید آن در حین فروش Prime Day ، حداقل 10 هزار روپیه صرفه جویی خواهید کرد. Mi NoteBook Horizon Edition یک لپ تاپ عالی 14 اینچی است که با پردازنده 10 هسته ای Intel Core i5 و پردازنده گرافیکی Nvidia MX350 همراه است. ما قبلاً این لپ تاپ را در اینجا در Digit بررسی کرده ایم ، بنابراین اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید ، حتماً آن را بررسی کنید.

HP 15 (2021)

نوت بوک اصلی HP ، HP 15 در حال حاضر در میان افرادی که به دنبال خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت زیر 50،000 روپیه هستند تعمیرات موبایل و گوشی بسیار محبوب است. خوب حدس بزن چی؟ آمازون قصد دارد این لپ تاپ خاص را زیر 40،000 روپیه ارائه دهد که یک معامله بسیار شیرین است. این واقعیت که پردازنده Core اینتل Core یازدهمی دارد ، باعث می شود حتی از بیشتر گزینه های دیگر در این بازه قیمت بهتر باشد. این یکی مطمئناً ارزش توجه داشته باشد. این معامله را اینجا ببینید.

DELL VOSTRO 3401

Dell Vostro لپ تاپ Dell Vostro 3401 لپ تاپ 14 اینچی دیگری است که قرار است با قیمت تخفیف امسال در روز نخست عرضه شود. سری Dell Vostro در میان افرادی که قصد خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت را دارند بسیار محبوب است و این یکی قطعاً خیلی سریع از قفسه ها پرواز خواهد کرد. با پردازنده 10th Intel Core i3 به اندازه Mi NoteBook Horizon Edition قدرت ندارد ، اما اگر با قیمت زیر 35000 روپیه در دسترس باشد گزینه بدی نیست. این معامله را اینجا ببینید.

Lenovo Ideapad S145

را دراختیار داریم ، که یکی دیگر از گزینه های مناسب برای افرادی است که به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت هستند. این لپ تاپ معمولاً حدود 55000 روپیه قیمت دارد ، اما به نظر می رسد که در حین فروش با قیمت کمتر از 40،000 روپیه در دسترس خواهد بود ، و همین موضوع باعث می شود یک معامله کاملاً شیرین باشد. این پردازنده از پردازنده نسل 10 Intel Core i3 با کارت گرافیک یکپارچه بهره می برد ، اما نکته قابل توجه در لیست این است که این گوشی همچنین با کوله پشتی و ماوس به صورت رایگان ارائه می شود و این موضوع را به یک معامله بهتر تبدیل می کند. این معامله را اینجا ببینید. علاوه بر این معاملات ، ما مطمئن هستیم که پیشنهادات بیشتری در مورد لپ تاپ های دیگر در حین فروش ارائه خواهد شد. هرچه به فروش Prime Day نزدیک می شویم ، موارد بیشتری را تحت نظر خواهیم داشت. گوش به زنگ باشید




:: برچسب‌ها: موبایل , گوشی , تلفن همراه , تعمیرات , لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: